لطفا پیش از استفاده از این بخش راهنمای پرسش و پاسخ را مطالعه فرمایید.

0
0

سلام،
من در آباکوس در مدل رفتاری موهر کولمب، زاویه اصطکاک رو با کرنش پلاستیک تغییر دادم. چون اباکوس مستقیما این قابلیت رو نداره من تو قسمت موهر کولمب آباکوس field1 رو تعریف کردم و در بخش field1 اعداد مربوط به کرنش پلاستیک رو دادم.
کرنش پلاستیکی که من استفاده کردم خودش از یه فرمولی بدست میاد که وابسته به PE11 و PE22 هستش.

سوال اصلی من اینجاست که، در فرمول، از اینکریمنت کرنش استفاده شده، یعنی از تفاوت PE11 در اینکریمنت قبلی و اینکریمنت جدید استفاده شده و برای PE22 هم به همین صورت.

من چطوری میتونم PE11 و PE22 رو در اینکریمنت قبلتر ذخیره کنم و بعد در اینکرمنت بعدیش عددش رو هم داشته باشم و این دوتا رو از هم کم کنم و به عنوان دلتاPE11 ذخیره کنم و در نهایت در فرمول از دلتاPE11 و دلتاPE22 استفاده کنم.

حدسم اینه بشه از STATEV استفاده کرد. اما نمیدونم چطوری ذخیره کنمشون. چون سابروتین usdfld در هربار فراخوانی مقادیر اینکریمنت قبلتر رو ذخیره نمیکنه و اعداد جدید جایگزینش میشن.

فایل ضمیمه
0
0

سلام . بله حدس شما کاملا درسته . شما باید از state variable ها استفاده کنید . چون تنها این متغیر ها حافظه دارن . نحوه استفاده از state variable ها به گونه ای که مد نظر شماست، تو آموزش مدل سازی FGM با سابروتین USDFLD آورده شده .

نمایش 1 نتیجه
پاسخ شما

لطفا ابتدا

© FEMEX Group All Rights Reserved

Heap | Mobile and Web Analytics

برای اطلاع از «کد های تخفیف» به کانال تلگرام فمکس مراجعه کنید.

@FEMEX

بازیابی رمز عبور