لطفا پیش از استفاده از این بخش راهنمای پرسش و پاسخ را مطالعه فرمایید.

0
0

سلام

 

در ویدیو آموزش تحلیل استاتیکی وشبه استاتیکی شما برای محاسبه زمان حل رابطه ای را ذکر کردید و در پایان مقدار زمان محاسباتی را در 10 ضرب کردید حال سوال اینجاست که اگر این مقدار را در 20 یا مثلا 30 ضرب کنیم بر روی نتایج تاثیر می گذارد بنابراین چه باید کرد ؟

سوال بعد اینکه آیا رابطه ای که شما ذکر کردید برای هر نوع تحلیلی صادق است یا فقط برای مسائل شبه استاتیکی صدق می کند ؟

0
0

علیک سلام.

  1. ما زمان محاسبه شده رو در عددی بزرگتر از 1 ضرب کردیم تا کاملا خیالمون راحت باشه که تحلیلی که انجام میدیم شبه استاتیکی هستش و بعد چک کردن نمودار انرژی جنبشی دوباره مساله را با یه time period بزرگ تر حل نکنیم. از یه جایی به بعد هم مدت زمان انالیز اثری بر روی نتایج نداره و فقط نتایج نسبت به محور زمان scale میشن. نیازی به ضرب کردن در اعداد بزرگ تر از عدد موجود در فیلم نیست چون در همونجا هم چک کردیم و دیدیم که در انتهای تحلیل نسبت انرژی جنبشی به انرژی درونی ورق کمتر از 10 درصد هستش.
  2. ببینید اگر شما بخواید یه تحلیل شبه استاتیکی رو در مدت زمان واقعی خودش با حلگر اکسپلیسیت انجام بدید و در اون از mass scale استفاده نکنید، run time انالیزتون به شدت زیاد میشه. حالا برای کاهش run time و هزینه محاسباتی می تونید از تکنیک loading rate یا mass scale و یا ترکیبشون استفاده کنید.

موفق باشید.

نمایش 1 نتیجه
پاسخ شما

لطفا ابتدا

© FEMEX Group All Rights Reserved

Heap | Mobile and Web Analytics

برای اطلاع از «کد های تخفیف» به کانال تلگرام فمکس مراجعه کنید.

@FEMEX

بازیابی رمز عبور