لطفا پیش از استفاده از این بخش راهنمای پرسش و پاسخ را مطالعه فرمایید.

0
0

با سلام احترام خدمت شما
بنده یه سوال دارم در مورد نحوه استخراج نمودار FRF در اباکوس.
من برای یک تیر یکسر گیردار معمولی نمودار frequency-displacement رو تونستم برای یک unique modal ترسیم کنم اما نمیدونم این FRF هست یا خیر.ضمن اینکه نمودار ترسیم شده در اثر اعمال یک نیروی استاتیکی استخراج شده است لذا بعد از ایجاد یک موج ارتعاشی کوتاه سریع میرا میشود. نمودار های FRF که در تحقیقات میبینم با بنده تفاوت داره خواستم ببینم علت چی هست و ایا امکان استخراج نمودار FRF در اباکوس وجود دارد یا خیر؟ عکسهای ضمیمه یکی ترسیم خودم در اباکوس و دیگری نمودار نمونه در تحقیقات انجام شده توسط محققین است
با تشکر

فایل ضمیمه
0
0

سلام . برای رسم نمودار FRF شما باید از استپ steady state dynamics, direct استفاده کنید. توضیحات سوالتون هم خیلی گنگ و پراکنده هستش. بخاطر همین اصلا نمیشه فهمید که چکار کردین که حالا بخوایم رفع اشکالش کنیم .

0
0

سلام، تفاوت نمودارت به دلیل اینه که باید قدرمطلق بگیری ولی در کل نمودار صحیحی نیست چون در حالت اساتیک این خروجی را گرفتی.

نکته ی دیگه اینه که اصطلاحت برای این که میگی بعد از چند نوسان میرا میشه اشتباه هست. تو نمودار FRF نوسان دیده نمیشه، پارامتر ارتعاشی رو نسبت به فرکانس نشون میده و اون قله ها نشون دهنده مود هست که تعداد اندکی مود توش معلومه، میرایی در نمودار شما صفر در نظر گرفته شده چون قله هات کاملا تیزه و شما عددی به عنوان میرایی هم وارد نکردی پس منطقیه، ولی در نمودار تحقیقاتی که گذاشتی قله ها گرده که میرایی نشون میده.

اطلاعات بیشتر خواستی بهم ایمیل بزن

[email protected]

نمایش 2 نتیجه
پاسخ شما

لطفا ابتدا

© FEMEX Group All Rights Reserved

Heap | Mobile and Web Analytics

برای اطلاع از «کد های تخفیف» به کانال تلگرام فمکس مراجعه کنید.

@FEMEX

بازیابی رمز عبور