لطفا پیش از استفاده از این بخش راهنمای پرسش و پاسخ را مطالعه فرمایید.

0
0

1- سلام یک قاب در راستای محور X داریم جهت مماسی باید در راستای مثبت X باشد یا خلاف جهت ان به طور کلی چگونه باید جهت درست مماسی و عمودی را تعیین کنیم؟

2- داخل تصویری که بارگذاری شده است دو عدد RP وجود دارد که وسط یک مستطیل که در ابتدا و انتها قاب وجود دارد که این اضلاع مستطیل به این نقاط کوپل شده است و به RP ها جرم نسبت داده شده است. دلیل نسبت دادن جرم به این نقاط چیست؟

مسئله استاتیکی است که بار نقطه ای به چند گره وارد میشود.

فایل ضمیمه
0
0

سلام .

  1. ببینید اباکوس خودش راستای مماسی رو در میاره و به شما پیشنهاد میده . حالا مثبت یا منفیش اهمیت خاصی نداره . تعیین درست جهت نرمال اول یا همون n1 مهمه . چون تعریف این بردار ها در واقع به اباکوس می فهمونه که اون پروفیل مقطع تیر جهت گیریش نسبت به دستگاه مختصات اون پارت چیه .
  2. چون توضیحی راجبه مسالتون ندادید من نمی دونم دلیل تعریف جرم در اونجا چی بوده . شما اینو باید از کسی بپرسید که اون کارو کرده . فکر کنم دارید از روی یه pdf که نسخه نرم افزاری یه کتاب یا جزوست، اباکوس یاد میگیرید. متاسفانه مشکل اکثریت محتواهای اموزشی تولید شده در بازار اینکه اصلا دلیل تنظیمات و مفهوم عملیاتی گزینه ها رو نمی گن . ما در زمان تولید محتواهای آموزشی، یکی از مواردی که همیشه سعی می کنیم پوشش بدیم، برطرف کردن همین مشکل هستش.
نمایش 1 نتیجه
پاسخ شما

لطفا ابتدا

© FEMEX Group All Rights Reserved

Heap | Mobile and Web Analytics

برای اطلاع از «کد های تخفیف» به کانال تلگرام فمکس مراجعه کنید.

@FEMEX

بازیابی رمز عبور