لطفا پیش از استفاده از این بخش راهنمای پرسش و پاسخ را مطالعه فرمایید.

0
0

با سلام و خسته نباشید. من یک ستون بتنی را روی خاک مدل کرده ام و با تعریف قیدهای تماسی، اندرکنش خاک و سازه را مدل کرده و نهایتا با حالت static generel، مدل را run کردم. حالا میخواهم ستون را که تحت اندرکنش با خاک هست را بارگذاری انفجاری نمایم. چطور بایدبا نتایج تحلیل قبلی، تحلیل dynamic explicit انجام دهم؟

ممنون و سپاسگزارم

0
0

سلام .

  1. برا تحلیل انفجار پشت استپ static general می تونید استپ dynamic implicit هم بزارید . البته همگرایی تحلیل های دینامیک سریع با این استپ یه مقدار سخته .
  2. برا تحلیل ستون بتنی نمی دونم دقیقا به چه صورت عمل کردید ولی در حالت هایی میشه تحلیل استاتیکی رو هم به صورت شبه استاتیکی با dynamic explicit انجام داد و بعد در استپ های بعدی بارگذاری انفجاری رو به سازه اعمال کرد. نحوه انجام تحلیل شبه استاتیکی با اکسپلیسیت تو ویدیو تحلیل استاتیکی و شبه استاتیکی با اکسپلیسیت گفته شده .
  3. به اینکار که می خواید بکنید آنالیز دو مرحله ای نمی گن . می گن sequential analysis . برا اینکار از گزینه initial state تو ماژول لود تو قسمت predefined field استفاده میشه . نحوه انجام این کار هم بطور کامل تو ویدیو تحلیل اتصالات پیچی در آباکوس گفته شده .
نمایش 1 نتیجه
پاسخ شما

لطفا ابتدا

© FEMEX Group All Rights Reserved

Heap | Mobile and Web Analytics

برای اطلاع از «کد های تخفیف» به کانال تلگرام فمکس مراجعه کنید.

@FEMEX

بازیابی رمز عبور