لطفا پیش از استفاده از این بخش راهنمای پرسش و پاسخ را مطالعه فرمایید.

0
0

با سلام و خسته نباشید

دارم یه مقاله رو شبیه سازی می کنم بصورت متقارن محوری با بارگذاری چرخه ای و با استپ استاتیکی هستش و واحد هاروهم درست وارد کردم, که در حالت دیفالت برای Increment size ماژول استپ که ران گرفتم خطای Time increment required is less than minimum specified مواجه  میشم و همگرا نمیشه و بهمین خاطر Initial time را 1E-035 و Minimum را 1E-040 وارد کردم و بالاخره به جواب رسید.

خواستم بدونم که تا این حد ریز کردن آیا قابل قبوله و در همگرایی جواب تاثیر منفی دارد، یا نه مقادیر ذکر شده نباید انقدر ریز باشن و مشکل از یه جایه دیگه س(اگراین حالته که برمیگرده به کدوم ماژول و چیکار باید بکنم). ممنون میشم راهنمایی کنید.

 

0
0

سلام . ببینید کم کردن سایز نمو های زمانی تا این حد، باعث داشتن یک حل پرهزینه و بسیار زمان بر میشه که اصلا به صرفه نیست. تو این موارد یا شما باید از تنظیماتی که به همگرایی کمک میکنن استفاده کنید که تو ویدیو رفع خطای minimum time increment گفته شدن و یا باید استپ رو عوض کنید. تو این حالت یا باید از استپ dynamic implicit استفاده کنید و در اون application رو روی حالت quasi static بزارید و یا باید از استپ dynamic explicit استفاده کنید و در اون از تنظیمات مخصوصش استفاده کنید . توی ویدیو بارگذری چرخه ای و بدست اوردن نمودار هیسترزیس در آباکوس، یک مساله با بارگذاری چرخه ای با استفاده از هر سه استپ نامبرده حل شده و نتایج بدست امده با هم مقایسه شدن.

نمایش 1 نتیجه
پاسخ شما

لطفا ابتدا

© FEMEX Group All Rights Reserved

Heap | Mobile and Web Analytics

برای اطلاع از «کد های تخفیف» به کانال تلگرام فمکس مراجعه کنید.

@FEMEX

بازیابی رمز عبور