لطفا پیش از استفاده از این بخش راهنمای پرسش و پاسخ را مطالعه فرمایید.

0
0

با سلام و عرض احترام

پیرو سوال قبلی بنده  از شما درباره بارگذاری دینامیکی محور زوج چرخ کامیون و جواب شما((((اگر می خواید اثر حرکت چرخ روی خاک رو تحلیل کنید و بار متحرک رو شبیه سازی کنید می تونید چرخ ها رو به صورت پارت های ریجید بگیرید که شرط مرزی سرعت انتقالی و دورانی دارن و بخشی از وزن کامیون که رو این چرخا میوفته، باید به صورت بار متمرکز به rp اونا اعمال بشه . برای این شبیه سازی هم یا باید از استپ dynamic implicit و یا dynamic explicit استفاده کنید. نحوه انجام این کار ها بطور کامل در قالب ذکر مثال تو ویدیو تعریف بارگذاری متحرک در آباکوس گفته شده)))

بنده با مشاهده ویدیو ذکر شده ، به چند تفاوت مدلسازی خودم با مدلسازی شما پی بردم

1- مدل بنده روسازی آسفالتی 4لایه(رویه،اساس،زیراساس،بستر) است و لایه رویه به 12 قسمت پارتیشن بندی نشده است و شما در ویدیو 12 amplitude درست کرده اید

2- مدل بنده ترک دارد و هدف از مدلسازی بنده ، محاسبه ضریب شدت تنش با توجه به ترک است

 

فایل ضمیمه
0
0

سلام .

  1. لایه بندی شما که 4 لایست موازی جهت حرکت بار متحرک هست . اون پارتیشن های مربوط به اعمال بار متحرک عمود بر این راستاست . اینا با هم فرق دارن و ربطی به هم ندارن و هم دیگه رو نقض نمی کنن.
  2. مشکلی نداره . شما همون چرخ ها رو می تونید مدل کنید، ترکتون رو هم یا با کانتور انتگرال یا xfem مدل کنید . فقط برای لحاظ شدن اثرات اینرسی باید استپ رو dynamic implicit بگیرید . یعنی که عملا تمام اموزش های اون ویدیو بکارتون میاد فقط فرقش اینکه شما ترک دارید که ربطی به بار متحرک نداره . فقط نمی تونید استپ رو بخاطر ترک اکسپلیسیت بگیرید . ما وقتی برای راهنمایی لینک ویدیو میدیم حواسمون بکار فرد هست . کیلویی توصیه نمی کنیم .
0
0

سلام

توکلی هستم

بی زحمت میشه این عکس روسازی که در سوال هست رو حذف کنید.ممنون میشم. چون اسم مقاله داخلش اومده که مقاله بیس پایان نامه منه.

ممنونم

نمایش 2 نتیجه
پاسخ شما

لطفا ابتدا

© FEMEX Group All Rights Reserved

Heap | Mobile and Web Analytics

برای اطلاع از «کد های تخفیف» به کانال تلگرام فمکس مراجعه کنید.

@FEMEX

بازیابی رمز عبور