لطفا پیش از استفاده از این بخش راهنمای پرسش و پاسخ را مطالعه فرمایید.

0
0

با سلام

می خواستم بپرسم چطور میشه به یک استوانه بلند تو خالی (از نوع shell) یک بار خطی (line load) در طول آن اعمال کرد بطوریکه بار مستقیما به بدنه وارد نشود؟ با استفاده از refrence point یا چیزی شبیه آن باید انجام بشه یا روش دیگه ای وجود داره؟

همچنین برای این کار از کدوم قید باید استفاده کنم؟

ممنون از زحماتتون

0
0

سلام . اگر اصل مسالتون رو عنوان می کردید شاید خیلی بهتر می تونستیم راهنماییتون کنیم . البته تو سوالتون به لحاظ فیزیکی تناقض وجود داره . اگر قرار نیست که نیرو با توزیع دقیق ( که گفتید می خواید خطی باشه ) به جسم وارد بشه ، پس فقط کافیه که برآیند ممان ها و نیرو هاش به جسم وارد بشه . به این مساله توجه داشته باشید . نکته بعد هم اینکه به reference point نمیشه line load اعمال کرد چون rp اصلا بعد فیزیکی نداره !

0
0

سلام.

فکر میکنم منظور شما اعمال نیرو در راستای محور استوانه توخالی به جداره داخلی باشه.برای این منظور باید بعد از انتخاب create load گذینه ی surface traction رو انتخاب کنید. و بعد از مشخص کردن جدار داخل استوانه، وارد پنجره edit load میشید. در این قسمت traction رو روی حالت shear(برشی و موازی با سطح)  قرار میدهیم((حالت general( نرمال و عمود بر سطح) برای ایجاد بار عمود بر سطح است)). سپس با انتخاب فلش آبی رنگ در قسمت direction دو نقطه ی ابتدا و انتهای بردار جهت مورد نظر( که در اینجا محور استوانه است ) ، جهت نیرو رو مشخص می کنیم. درنهایت به اعمال نیرو میپردازیم.

نمایش 2 نتیجه
پاسخ شما

لطفا ابتدا

© FEMEX Group All Rights Reserved

Heap | Mobile and Web Analytics

برای اطلاع از «کد های تخفیف» به کانال تلگرام فمکس مراجعه کنید.

@FEMEX

بازیابی رمز عبور