لطفا پیش از استفاده از این بخش راهنمای پرسش و پاسخ را مطالعه فرمایید.

0
0

سلام اقای مهندس میرزابزرگ

وقت شما بخیر باشه

من میخواستم نرم افزار اباکوس رو یاد بگیرم . برای یادگیری این نرم افزار راههای زیادی وجود داره . راههایی که تاحالا پیدا کردم رو آوردم :

1) تهیه کتاب های آباکوس تو بازار

2) استفاده از فیلم های یوتوب

3) شرکت در کلاس اباکوس

4) خرید ویدیو های آموزشی اباکوس از سایت هایی مثل سایت خودتون و سایرین

هر کدوم ازین گزینه ها مزایا و معایب خاص خودش رو داره . برا منکه دانشجو هستم و هم زمان برام مهمه و هم قیمت محصولات، شما چه پیشنهادی دارید؟ لطفا بدون غرض ورزی نسبت به محصولات خودتون و صادقانه جواب بدید.

با تشکر .

0
0

سلام . ببینید از نظر بنده، بهترین راه یادگیری نرم افزار های ویژوالی مثل آباکوس یا انسیس یا کامسول، استفاده از فیلم های آموزشی استاندارد هست. منظور من از استاندارد اینکه موارد زیر درش رعایت شده باشه :

  1. کیفیت ویدیو حداقل HD باشه تا تمام گزینه ها و منو های نرم افزار مشخص باشه.
  2. صدای ویدیو مناسب باشه و نویز نداشته باشه .
  3. توی فیلم فقط به استفاده از گزینه ها و منو ها اکتفا نشه و تئوری پشت این تنظیمات هم در حد معقول و در حدی که نیازه، توضیح داده شده باشه . این باعث میشه که شما بدرستی بتونید از نرم افزار استفاده کنید و فقط مثل یک اپراتور نباشید و طوطی وار عمل نکیند. اباکوس مثل نرم فزار paint نیست که موقع تدریسش، مدرس هی تو فیلم بگه : ” الان این گزینه رو بزنید، بعد اونو بزنید و … ” .
  4. دارای پشتیبانی باشه . یعنی اگر از فیلم، سوالی براتون پیش اومد بتونید سوالتون رو بپرسید و بهتون جواب بدن .

تمام موارد فوق توی ویدیو هایی که من تا الان ضبط کردم، که توی سایت femex قرارداده شدن، رعایت شده . در واقع خصوصیاتی که گفتم باعث میشه که شما برای پیش برد پروژه های خودتون با آباکوس، عملا نیازی به گرفتن مشاوره اضافی و یا کلاس خصوصی نداشته نباشید و به صورت  مستقل بتونید مشکلات خودتون رو برطرف کنید. در واقع اینطوری در دراز مدت هزینه کمتری می کنید. اگر مایل بودین بحث روش های یادگیری اباکوس رو می تونید توی مطلب روش های یادگیری اباکوس دنبال کنید. تمام ویدیو های ما توی صفحه آمورش تصویری موجوده . برای یادگیری اباکوس علاوه بر ویدیو های موضوع محور، 4 تا پکیج داریم که عبارتند از :

پکیج نکات پایه ای اباکوس

پکیج ماژول مش اباکوس

پکیج اباکوس مقدماتی ویژه مهندسین مکانیک

پکیج اباکوس مقدماتی ویژه مهندسین عمران

همچنین با رجوع به صفحه دوره های آنلاین، می تونید از دوره های آنلاین (که قبلا برگزار شدن و ویدیو های کلاس های برگزار شده و کلیه فایل هاشون قابل خریداریه) هم اطلاع پیدا کنید.

نمایش 1 نتیجه
پاسخ شما

لطفا ابتدا

© FEMEX Group All Rights Reserved

Heap | Mobile and Web Analytics

برای اطلاع از «کد های تخفیف» به کانال تلگرام فمکس مراجعه کنید.

@FEMEX

بازیابی رمز عبور