لطفا پیش از استفاده از این بخش راهنمای پرسش و پاسخ را مطالعه فرمایید.

0
0

سلام  دوستان

من میخوام یک rubber رو بکشم (تنش وارد کنم) بعد در همین حالت کشیده شده بهش یک object دیگه متصل کنم، در نهایت rubber رو رها کنم تا به سایز اولیه اش برگرده….چطور می تونم این مکانیزم رو در کامسول پیاده کنم….اینکه object جدید رو چطوری به rubber کش اومده متصل کنم  رو نمیفهمم….ممنون میشم اگه کسی بتونه راهنماییم کنه…

 

 

0
0

سلام.

اگر هندسه را دو جزئی ترسیم کنید و دو فیزیک داشته باشید. در ابتدا تنها نیروی وارد را همان نیروی کشیدن بگذارید و بعد موقع رها کردن وزن جسم هم فرض کنید. شاید مساله کمی ساده تر شود

نمایش 1 نتیجه
پاسخ شما

لطفا ابتدا

© FEMEX Group All Rights Reserved

Heap | Mobile and Web Analytics

برای اطلاع از «کد های تخفیف» به کانال تلگرام فمکس مراجعه کنید.

@FEMEX

بازیابی رمز عبور